Forum-Uwodzenie.pl Połączone Forum SeduceYourLife.com, JakZagadać.pl i UwodzenieKobiet.com

Są już dziesiątki tysięcy postów na naszym Forum o uwodzeniu kobiet, podrywaniu dziewczyn, technikach PUA i jeszcze więcej!

Jeśli szukasz kogoś z Twoich okolic, to jest to dział dla Ciebie. Tutaj możesz poznać innych członków Społeczności.

Moderatorzy: Moderator, Global Moderator

Przez target
Też jestem zielony w te klocki, niedługo kończę sesję i chętnie bym Was poznał, tych doświadczonych jak i początkujących.
Piszcie na gg:41109924, chcę sprawdzić ile osób jest chętnych na obecną chwilę
Przez bezerk
Także szukam Winga/grupy. Osoby mniej doświadczone, którym brak odwagi też chętnie poznam. Kontakt via PW.
Witajcie.

W najbliższy weekend (20, 21, i 22 kwietnia) wybieramy się z Merlinem do Krakowa. Będziemy mieć wolne wieczory.

Jeśli ktoś ma ochotę na wspólnego browarka dzwońcie do Merlina albo do mnie. Numer Merlina znacie, mój to 536 285 537.

Będę chciał zahaczyć o Carpe Diem, ale jesteśmy otwarci na Wasze propozycje.

Pozdrawiam.
B.
Przez fitter18
Witam, szukam kogoś z Krakowa, kto może dać mi kilka wskazówek odnośnie podrywu, zrobiłem już dużo podejść tylko, że stoję w miejscu, chciałbym spotkać się, pogadać na mieście, ewentualnie podchodzić  będę w Krakowie we wtorek środe i rano w czwartek. Więc jeśli ktoś się nudzi i chciałby się pośmiać z problemów początkującego to prosiłbym o kontakt Obrazek
Przez yoss
Witam.
Jak nietrudno się domyślić szukam winga. :) Fajnie by było w wieku zbliżonym, czyli okolice 30 wiosen, i o podobnym poziomie, który u siebie określiłbym "nie już taki początkujący ale do poprawy jeszcze dużo". Ale przede wszystkim z nastawieniem na samorozwój i podnoszenie umiejętności. Praktykuję głównie DG w tygodniu, ale to nie znaczy, że nie możemy poplażować w weekend klubów. Wychodzę przeciętnie 3 razy na tydzień, więc jakby ktoś z Was chciał się przyłączyć to zapraszam. :)
Przez franek